DECIZIA Carrefour și Mega Image!

Cumparaturi produse preturiCarrefour anunță că a decis să plafoneze prețurile pentru o gama largă de produse (până la 500) în perioada 25 martie - 19 aprilie, pentru a putea să răspundă nevoilor clienților privind aprovizionarea și planificarea bugetului de cumpărături, informează compania prin intermediul unui comunicat.

Această plafonarea a prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paște, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour, în secțiunea https://lp.carrefour.ro/prețuri-blocate/ Decizia este una pe care Carrefour a luat-o în întregime independent și-și asumă responsabilitatea pentru ea. Prin urmare, în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piață liberă, iar prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale. „Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți”, a declarat Julien Oet, Merchendise and Supply Chain Director, Carrefour România. Mai mult, în cadrul aceluiași demers de cumpărături responsabile, clienții care și-au instalat Carrefour App pot vizualiza produsele din fiecare categorie, își pot pregăti o listă de cumpărături, planificând în avans modul de aprovizionare. Ulterior, tot utilizând Carrefour App, clienții pot face cumpărături în siguranță (scanând și plătind, fără a le mai scoate pe bandă la casă de marcat), din magazine. Sau, dacă decid să rămână în siguranța căminului, pot comandă pe Carrefour.ro și din platforma BRINGO. Compania precizează că volumul solicitărilor din această perioadă este extrem de mare, și în ciuda eforturilor, e nevoie de mai multă răbdare decât de obicei în plasarea și așteptarea livrării comenzilor, se mai specifică în comunicat. „În vremuri în care siguranța și liniștea populației sunt mai presus de orice, ne dorim, prin acțiuni concrete, să reducem incertitudinile și să ne asigurăm clienții că există stocuri suficiente și că lanțurile de aprovizionare funcționează așa cum trebuie. Îndemnăm la cumpărături în mod responsabil și lucrăm pentru că românii să își poată planifică organizat deplasările pentru aprovizionare și bugetul, evitând, astfel, ieșirile inutile din locuințe și orele de vârf. Măsura plafonării prețurilor pentru produse esențiale până de Paște este doar unul dintre demersurile în acest sens”, a spus Jean Richard De Latour, CEO Carrefour România. Măsura plafonării prețurilor se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie, adaptată la particularitățile fiecărui format de magazin din portofoliul Carrefour – Carrefour Express / Carrefour Supermarket / Carrefour Hypermarket și online pe www.carrefour.ro.

„Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus la creşteri de preţuri la unele produse pe întreg lanţul de producţie şi de distribuţie, Mega Image anunţă noi acţiuni pentru a reduce preţurile la raft în această perioadă”, spun reprezentanţii lanţului de magazine de proximitate Mega Image într-un comunicat de presă. Astfel, potrivit reprezentanţilor companiei, au fost aplicate reduceri semnificative de preţuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare şi nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă şi de curăţenie. În acelaşi timp, au fost reduse preţurile şi la peste 150 de legume şi fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie. Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image şi în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate preţurile. Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creşteri de preţ la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020. „Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanţul de producţie şi de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autorităţile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influenţează dinamica preţurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă pentru a limita creşterea preţurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre şi pentru a echilibra preţurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaş şi investiţii pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situaţiei economice asupra clienţilor noştri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluţia evenimentelor şi vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături şi parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Sursa - economica.net, businessmagazine.ro

A.M.