TV NB New header

LIVE - TV NEWS BUZAU - EMISIUNILE CARE CONTEAZA ! De la ora 18:00!

Educatia sexuala: nu deschideti cutia Pandorei! EXEMPLU DIN MANUALUL DE CLASA I: "Privind "sistemele" sexuale, copiilor le sunt identificate organele biologice...copiii sunt puși să "învețe" în mod direct care și cum se folosesc organele sexuale, atingând

educatie sexuala la minoriFrustrati că legea educației sexuale încă nu devine lege – ori întârzie să devină lege – dl Cîțu și dl Ciucă ne-au informat, încă de anul trecut, că începând din septembrie 2023 copiii noștri vor învăța educație sexuală în școli. Părerile noastre încep să devina tot mai împărțite. Unii zic "de ce nu"? Alții, "trebuie să-i învețe cineva"! Iar alții, "dacă nu îi învață la școală, îi învață Internetul"! și alte opinii similare.

Raspunsuri si responsabilitati

La prima întrebare răspunsul nostru ar trebui să fie "categoric nu". La a doua întrebare răspunsul este că educația sexuală trebuie făcută de părinți, acasă, ori de personalul religios în biserici și parohii. Iar privind a treia perspectivă este imperios ca societatea să curețe internetul. Părinții sunt îndemnași să emuleze acțiunile părinților creștini din America să asigure că sistemul școlar educă, nu îndoctrinează.

Răspunsul simplu de ce trebuie să ne opunem educației sexuale, fie cu sau fără acordul părinților, este că odată introdusă în școli, educația sexuală va evolua, va deveni un instrument de îndoctrinare și confuzie pentru copii și adolescenți, iar haosul sexual va deveni și mai pronunțat. Odată deschisă, cutia Pandorei nu va mai putea fi închisă. Nu vom mai putea pune în cutie demonii care vor ieși de acolo, nu vom putea închide cutia, și nici sigila-o. De aceea sfatul meu profilactic este ca părinții să se opună educației sexuale în școli, și nici să nu opteze pentru cursuri opționale. Odată devenite opționale, cursurile vor deveni, în timp, obligatorii.

Materialul pentru clasa I

Pentru a ne susține poziția discutam astăzi programa de educație sexuală adoptată în New Jersey și care va intra în vigoare începând cu luna septembrie. Primul aspect întreabă: cine sunt autorii programei de educație sexuală? Răspuns: nu părinții. Nu persoane care au copii. Ci ideologii sexuali, în cazul de față organizația Advocates for Youth, un grup internațional de advocacy "with the sole focus on adolescent reproductive and sexual health / cu focusul principal pe sănătatea reproductivă și sexuală a adolescenților". Grupul acesta nu promovează abstinența, nici mandatul biblic "nu stârniți dragostea până nu vine ea …" [Link: https://www.thepublicdiscourse.com/2022/04/81878/]

Advocates for Youth fac distincție între "sistemele sexuale" (la plural) și "sistemele reproductive" (tot la plural), ca și când cele doua ar fi diferite ori fiecare în parte ar fi de mai multe feluri. Privind "sistemele" sexuale, copiilor le sunt identificate organele biologice care compun "sistemele sexuale". Îmi este jenă să le repet în scris, dar vă puteți imagina. Odată învățați privind gama "sistemelor sexuale", copiii sunt puși să "învețe" în mod direct care și cum se folosesc organele sexuale, atingându-se unii pe alții.

O îngrijorare și mai mare o constituie ideologia de gen care este inclusă în cursul de educație sexuală. Ideologia de gen este definită în modul următor, pentru elevii din clasa I:

Gender Identity is that feeling of knowing your gender. You might feel like you are a boy, you might feel like you are a girl. You might feel like you’re a boy even if you have body parts that some people might tell you are “girl” parts. You might feel like you’re a girl even if you have body parts that some people might tell you are “boy” parts. And you might not feel like you’re a boy or a girl, but you’re a little bit of both. No matter how you feel, you’re perfectly normal!

Identitatea de gen este acel sentiment de a-ți cunoaște genul. S-ar putea să simți că ești băiat, s-ar putea să te simți că ești fată. S-ar putea să simți că ești un băiat, chiar dacă ai părți ale corpului despre care unii oameni ar spune că sunt părți de „fată”. S-ar putea să simți că ești fată, chiar dacă ai părți ale corpului despre care unii oameni ar spune că sunt părți de „băieți”. Și s-ar putea să nu simți că ești băiat sau fată, ci ca ești puțin din ambele. Indiferent cum te simți, ești perfect normal!

Indoctrinare in ideologia de gen

În cursurile de educație sexuală pentru școlile din New Jersey, copiilor li se explică ce pot face ei, ori ce pot să ceară părinților și adulților să facă pentru ei, pentru a le facilita tranziția de la un sex la altul. Pot solicita puberty blockers / hormoni ori medicamente care previn dezvoltarea corpului masculin în corp masculin și a corpului feminin în corp feminin. Adică să ia medicamente care previn dezvoltarea testosteronului la băieți și a estrogenului la fete.

Efectul acestor medicamente e ușor de anticipat: băieții vor rămâne, biologic vorbind, băieți, dar se vor feminiza. Vor crește cu o voce feminină în loc de o voce masculină, se vor mișca asemenea unei femei. Iar fetele vor rămâne, biologic vorbind, fete, dar se vor masculiniza. Vocea li se va înăspri, sânii nu se vor forma, mersul va deveni unul masculin.

În acest fel se creează ființe umane hibride, nici bărbați, nici femei. Multe state din SUA și chiar unele țări încep să interzică folosirea de puberty blockers de către minori și adolescenți. Cursurile spun copiilor că aceste efecte sunt doar „temporare” și că își pot schimba din nou sexul dacă nu sunt mulțumiți cu noua identitate de gen.

Materialul pentru clasa a II-a

Odată trecuți prin ororile primei clase de educație sexuală, în clasa a doua copiii sunt învățați "autonomia trupului". Sunt învățați diferitele modalități în care pot întreține relații sexuale și că toate manifestările sexuale sunt „normale”, atât timp cât sunt făcute cu consimțământ.

În clasele următoare copiii sunt învățați că există "different kinds of families / diferite feluri de familii". Deja ați intuit: oricare asociere de ființe umane care întrețin relații sexuale de oricare fel constituie "familii": de același sex ori de sex opus, din doi adulți sau mai mulți, dintr-un bărbat și mai multe femei, dintr-o femeie și mai mulți bărbați ori persoane de vârste diferite.

Una dintre cărțile recomandate pentru copii este The Family Book / Cartea Familiei în care învață conceptul de "family diversity / diversitatea de familii", formate din aceleași sexe ori sexe diferite, familii transgender, familii mixte rasial, familii blended, familii extinse etc.

Sexualitatea a devenit o formă stranie de religie în Occident. Educația sexuală, așa cum am explicat-o foarte succint aici, reprezintă conturul de început al unei religii sexuale. De fapt, în literatura de limba engleză deja există un nume pentru această noua religie sexuală: queer religion / religia queer. Religia queer are o "moralitate" nouă și diferită de cea clasică (fie religioasă ori moralistă de genul clasic roman sau grec). Are și un set de principii "etice" la fel de anacronice.

Indoctrinare in hedonism

Se produce de fapt îndoctrinarea în hedonism, în plăcere fără responsabilitate, pe seama oamenilor responsabili care vor purta pe umerii lor consecințele comportamentelor sexuale iresponsabile. Se discută și noile simboluri ale noii religii queer: steagul curcubeu, simbolul noii moralități și a perversiunii globale. Religia noua are "sfinții" ei, în "eroii" mișcării pentru drepturi ale homosexualilor. Sunt inventate sărbători noi care sărbătoresc protestele "minorităților sexuale" din diverse țări.

Subiectul acesta e discutat în clasa a III-a în felul următor: Discuss that the rainbow flag represents pride of gay and lesbian people. Hold one up or show a picture of one for students to see. Ask if students can think of other symbols that people use to show their pride in their heritage or culture or some other trait about them? Examples are parades, books or movies and religious symbols / Discutați că steagul curcubeu reprezintă mândria persoanelor gay și lesbiene. Țineți steagul sau arătați o fotografie a unui steag pentru ca elevii să o vadă. Întrebați dacă elevii se pot gândi la alte simboluri pe care oamenii le folosesc pentru a-și arăta mândria față de moștenirea sau cultura lor sau față de vreo altă trăsătură despre ei. Exemple sunt paradele, cărțile sau filmele și simbolurile religioase.

Acum știți cum gândesc ideologii sexuali: steagul curcubeu e echivalent în valoare, importanță și loialitate cu crucea creștină!

În clasa a V-a învățătorii devin polițiști. Îi învață pe copii vocabularul nou al "toleranței", iar în cazul în care refuză, sunt puși la colțul rușinii. Un capitol special al manualului e intitulat What Is Love Anyway? Ce e dragostea? În acest capitol copiii sunt învățați să aprecieze drept normale comportamentele sexuale anormale și murdare. Toate sunt etichetate ca manifestări ale "dragostei" unei ființe umane față de alta.

Dragi părinți: la orizont se reliefează un nou monstru anti-creștin și anti-valori: Strategia Națională pentru Educație Parentală. Ideile de mai sus vor fi puse în mințile copiilor voștri dacă noua variantă SNEP (asemenea unui virus) devine lege în România.

ARTICOLUL 16 DIN DECLARATIA UNIVERSALA A DREPTURILOR OMULUI

Articolul 16 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului afirma: "Cu incepere de la implinirea virstei legale, barbatul si femeia, fara nici o restrictie in ce priveste rasa, nationalitatea sau religia, au dreptul de a se casatori si de a intemeia o familie. ... Familia constituie elementul natural si fundamental al societatii si are dreptul la ocrotire din partea societatii si a statului". Familia romana isi cere drepturile. Aceste drepturi le pledam, le-am pledat din 2006 incoace, si vom continua sa le pledam. Sunt cele mai pretioase dintre drepturi dar si cele mai abuzate azi. Pretuiti-le!

 

SURSA: AFR