Harababura drumurilor inchise iese la iveala. Sub masca “lucrului bine facut” domneste teama de raspundere si hotarari aberante luate “en gross”. Arafat dormi?

Dincolo de “miscarea de trupe” al deszapezirilor si de anunturile pompoase ale Prefecturii si ISU Buzau cum ca “s-a lucrat ca la carte” si s-au inchis la timp drumurile pentru a se actiona cu utilaje speciale, exista si o latura mai putin stiuta: se sprijina firmele de deszapezire “in mod legal” de data asta (pentru a nu se observa ca firmele ce au castigat contractele grase si dubioase de deszapezire nu isi fac treaba).

Exemplu cel mai elocvent este pe DN 10, cand in mijlocul Codului Rosu de luni, pe soseaua de la Buzau spre Vernesti, Berca, Cislau si pana spre granita cu judetul Covasna “se putea circula cu…bicicleta chiar” (expresia ii apartine primarului de la Berca), asfaltul fiind ca dupa ploaie – negru si curat. Cu toate acestea pe drumul respectiv nu se putea circula pentru ca asa se hotarase la…Centru. O alta aberatie observata de unii buzoieni a fost aceea a blocarii nu numai a iesirii din oras, ci si a intrarii in el. Exemplu cel mai bun este cel a mai multor soferi care au venit de la Vadu Pasii pe la Auto Rolla si au vrut sa intre in municipiu dar….surpriza…nu au fost lasati sa intre in oras. De asemenea sunt cazuri de ambulante care nu sunt lasate sa plece spre bolnavi sau care sunt blocate in trafic nefiind insotite (unele) decât de niste basculante cu lame in fata care se dovedesc total inutile in fata nametilor. Iata asadar noua atitudine a autoritatilor: frica de raspundere, ascunderea adevarului sub motivul “unicei comenzi” si comunicate “numai de bine” – parca am fi in romanul “1984” de G. Orwell. La acestea toate nu ne asteptam sa se rapsunda deoarece cu siguranta lucrurile duc mult mai sus decat la Prefectura, ISU Buzau, IPJ, Primarii si alte instituii platite gras din banii publici. Surse din interiorul acestor institutii ne-au transmis ca “la toata lumea le e frica de evaluarea lui Arafat” de asta nu isi asuma nimeni raspunderea unei comenzi clare, informate si ferme, de la fata locului si se prefer sa se ia masuri de-a valma, contrar realitatilor din teren.

I.G.

Comments are now closed for this entry