Ce se întâmplă cu documentele care expiră în timpul stării de urgență? IPJ Buzău oferă precizări

Documente termen valabilitate stare urgentaÎn contextul măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus vă informăm următoarele:

1. Activitatea de relații cu publicul se va desfășura în continuare fără interacțiunea directă a angajaților Inspectoratului de Poliţie Judeţean Buzău cu persoanele din afara instituției;

2. Activitatea de primire în audiență rămâne suspendată până la remedierea stării care a impus această situaţie ( răspândire COVID19 ).

Informații pot fi solicitate/primite și prin poșta electronică la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau prin corespondență (Buzău, str. Chiristigii, nr. 8-10).

Totodată, vă supunem atenției că, în conformitate cu Hotărârea CSAT nr. 30 din 16.03.2020:

-        Capitolul I, art. 14 –“Se menţine valabilitatea documentelor de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă”; Acestea pot fi schimbate in termen de 90 de zile de la încetarea stării de urgenta.

-        Capitolul II, art 56, –“Pe perioada stării de urgenţă, termenele legale stabilite pentru soluţionarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informaţii de interes public, precum şi a petiţiilor se dublează”.

Ecaterina STROESCU

Adaugă comentariu

ATENTIE! Daca ne furnizati date cu caracter personal, inseamna ca sunteti de acord cu politica noastra de confidentialitate!


Codul de securitate
Actualizează