New News Buzau header

Misiune: Imposibilă: Predarea în afara cutiei, Învățarea în afara sistemului David Solway

controale apia„Când un clovn intră în palat, el nu devine rege. Palatul devine circ.” Acest proverb antic turcesc se aplică la fel de bine și sistemului actual de educație al Americii de Nord. Aici „studenții” ignoranți se ciocnesc de „educatori” conduși de dogme, fixați pe îndoctrinarea ideologică. Rezultatul este un sistem fetid care nu mai este capabil să hrănească cetățenii alfabetizați, ci se concentrează în schimb pe lansarea de soldați instituționali pentru revoluția culturală.

 

După ce și-a petrecut cea mai mare parte a carierei lucrând în acest palat în ruină, David Solway are toate motivele să fie amar. Cu toate acestea, propriile sale experiențe de îndrumare a celor aparent de neînvățat, schimbările în curs în firmamentul educațional și alarma din ce în ce mai mare a părinților îl fac încă să spere.

Relaxează-te, Luther; este mult mai rău decât crezi.

Ethan Hunt, Mission: Impossible

În calitate de fost profesor de colegiu și universitar și autor a trei cărți despre educație, știu direct în ce măsură majoritatea studenților de azi sunt incapabili de performanță alfabetizată, lipsiți de instruire pregătitoare și de smerenie în fața măreției Marelui. Tradiție care le-ar permite să se confrunte cu un curriculum obositor și cuprinzător. Cufundați în mișcările politice și culturale ale vremii și înghițiți într-o stare de autonomie sigură de judecată, prea mulți au fost lipsiți de o învățare autentică atât la K-12, cât și la disciplinele academice. Sunt niște „treziți”, bieți. Înțelegerea rudimentelor gramaticii și stilului, învățarea să scrieți în mod coerent (prin care mă refer atât la cursiva caligrafiei, cât și la cursiva gândirii) și lectura cu înțelegere în istorie, literatură, filozofie și politică au devenit litere moarte, la propriu. Juvenilitatea și ineptitudinea în care o cohortă vastă se plimbă sunt de rău pentru cultură, așa cum asistăm zilnic.

Procedura implicită în rândul marii majorități a administratorilor și profesorilor este să ignore ceea ce este evident, să autorizeze în mare măsură inutile calculatoare și instrucțiuni de remediere pentru dobândirea abilităților de scris și competențe lingvistice, insistă că „echitatea” justifică slăbirea standardelor de admitere în detrimentul calității, admiterea fiind făcută „test opțional” și că „justiția socială” mai degrabă decât performanța academică și meritul disciplinar este scopul educației generale. Rezultatele diferite în testele standardizate și performanța academică sunt înțelese de către ideologi ca fiind nedrepte mai degrabă decât aplicabile metric, deși putem observa că aceste artefacte au devenit, în orice caz, din ce în ce mai asemănătoare. În tot mai multe cazuri, astfel de teste au fost eliminate cu totul; chiar și sfințitul MIT a ajuns recent în pragul suspendării examenelor de admitere în favoarea înscrierii prin ținte de diversitate…

David Solway

MAI MULTE AICI: https://c2cjournal.ca/2022/09/mission-impossible-teaching-outside-the-box-learning-outside-the-system/